Cirkus HAPPY KIDS na Centrálce

Informace na přiložených plakátech.....

Cirkus2

Cirkus1

Školička - setkání s psycholožkou 12.5.2022

V rámci školičky proběhne setkání s paní psycholožkou Mgr. Alicou Hukelovou dne 12.5. v 15:30.

školička 12

Zápis ukrajinských dětí 13. až 14.6.

Zápis ukrajinských dětí 13. až 14.6.- informace na přiložených letácích.

zapisukrajina2

zapisukrajina1

Školička pro budoucí prvňáčky 2022

Termín:

čtvrtek 5.5.2022   15.30 – 16.30

čtvrtek 12.5.2022   15.30 – 16.30

 

S sebou: přezůvky, nůžky, desky na PL

Na Školičku přicházejte nejméně 10 minut před zahájením Školičky.

V rámci první Školičky se uskuteční i informativní schůzka rodičů s vedením školy a se zástupci z řad p. učitelek.

Ředitelské volno 1. – 3. 2. 2022

Ředitelka školy vyhlašuje ve dnech 1. – 3. 2. 2022 ředitelské volno z organizačních důvodů . V provozu zůstává v tyto dny školní družina pro 1., 2. a 3. ročníky od 6.30 do 16 hodin. Žádáme rodiče, kteří mají o družinu zájem, aby toto sdělili svým třídním učitelům dnes do 12.30 hodin (z důvodu zajištění obědů). Obědy pro všechny žáky (kromě těch, kteří budou využívat ŠD) se automaticky odhlašují. Pokud má někdo z rodičů o oběd zájem, prosím sdělte toto třídnímu učiteli, příp. vedoucí ŠJ dnes do 12.30 hodin.

Informace k testování žáků od 3.1.2022

Informace k testování žáků od 3.1.2022 - zde - zde

 

Školní klub 20. - 22.12.2021

Školní klub nebude ve dnech 20. - 22. 12. 2021 odpoledne v provozu.
 
 

Aktualizace cen obědů od 1.1.2022

Od 1. 1. 2022 dojde k navýšení ceny obědů. Z tohoto důvodu Vás žádáme o změnu nastavení nových měsíčních záloh na stravné, a to od 1. 1. 2022.

V případě dotazů volejte kancelář ŠJ: 352 324 067.

 

Petříková Veronika

Vedoucí školní jídelny

 

Ceny obědů

     Záloha měs.: Nové ceny   Záloha nová:
6 -10 let 27Kč/ 1 oběd 540 Kč 32 Kč/á 640Kč
11-14 let 28Kč/ 1 oběd 570 Kč 33 Kč/á 670Kč
15 a více: 29Kč/ 1 oběd 600 Kč 34 Kč/á 700Kč

Třídní schůzky 23.11.2021

Třídní schůzky dne 23. 11. se budou konat online (kromě 1. tříd a 9. A). Podrobnosti na GC nebo v  Bakalářích.

Informace k testování žáků ve dnech 22. a 29.11.2021

Informace k testování žáků ve dnech 22. a 29.11.2021 - zde 

 

Informace k provozu školy 15.11. - 19.11.2021

Výuka v týdnu od 15. 11. do 19. 11. se koná v běžném režimu (kromě středy 17. 11. - státní svátek).
Setkání zástupců rodičů s ředitelkou školy se uskuteční dne 18. 11. od 15.30 hodin ve třídě 4. A.
Třídní schůzky se konají dne 23. 11. od 16 hodin (1. stupeň) a 16.30 (2. stupeň).

27.9.2021

V pondělí 27.9.2021 probíhá ve škole běžná výuka.

Screeningové testování žáků

Vážení rodiče, 
od 13. 9. 2021 už neplatí povinnost screeningového testování žáků. Nadále zůstávají v platnosti pravidla pro nošení ochrany dýchacích cest ve společných prostorech školy. Děkuji všem za vstřícnost a spolupráci v prvních dvou týdnech.
 
Mgr. Petra Šišková - ředitelka školy

Třídní schůzky 2.9.2021

Dne 2.9. v 15:30 se konají třídní schůzky pro I. i II. stupeň.

Informace k provozu školy od 17. 5. 2021

Informace k provozu školy od 17. 5. 2021 - zde

 

Školní jídelna

Výdej obědů: od 11:15 – 14:00 hod.

· Žáci – strávníci mají od pondělí 17.5. obědy automaticky objednané.

· Kdo nemá o obědy zájem, ať si je odhlásí.

· Vyzvedávat obědy nemohou žáci v izolaci nebo s nařízenou karanténou, ale ani zákonní zástupci a třetí osoby, pokud jsou v izolaci nebo karanténě. Rovněž nesmí do prostor školní jídelny vstupovat nemocná osoba.

Ve školní jídelně platí hygienická pravidla (viz Informace k provozu školy od 12. 4. 2021). Žáci jsou povinni nosit ochranu úst (chirurgická rouška, respirátor)

Informace k návratu žáků 2. st. od 3.5.2021

Informace k návratu žáků 2. st. od 3.5.2021 - zde

Informace k testování žáků - zde

Provoz školní jídelny od 3.5. - zde

 

navrat

Testování žáků 9. tříd

Testování bude probíhat ve dnech 28. 4. (středa) – 30. 4. (pátek), z organizačních důvodů v době od 8 do 14 hodin.

Žáci vcházejí do budovy školy vchodem z ulice Gorkého, tímto vchodem také odcházejí.

Testování probíhá ve třídě 8. A (přízemí u jídelny).

Žáci se nepohybují v jiných prostorech školy, jsou povinni mít ochranu úst (chirurgická rouška, nanorouška, respirátor).

Žáci po testování obdrží potvrzení o negativním výsledku testu, které předloží u příjímacích zkoušek. V případě pozitivního výsledku testu škola kontaktuje zákonného zástupce.

Informace k provozu šk. výdejny jídel od 12.4.2021

· Žáci strávníci, kteří se vzdělávají distančním způsobem, mohou oběd konzumovat ve školní výdejně. Zde budou mít pro konzumaci vyčleněný oddělený prostor, a to v čase od 12:00 – 13:00 hodin.

· Vyzvedávat obědy nemohou žáci v izolaci nebo s nařízenou karanténou, ale ani zákonní zástupci a třetí osoby, pokud jsou v izolaci nebo karanténě. Rovněž nesmí do prostor školní jídelny vstupovat nemocná osoba.

· Žáci strávníci, kteří se vzdělávají prezenčně, mají oběd automaticky objednán .

· Během distanční výuky jsou obědy automatiky odhlášeny.

· V případě zájmu vyzvedávání obědů i během distanční výuky je třeba si obědy jednotlivě zajistit předem.

·od 12.4. – 16.4. doba výdeje od 11:15 – 13:30 hod. (lichý týden)…

· od 19.4. – 23.4. doba výdeje od 11:15 – 14:15 hod. (sudý týden)…

Ve školní jídelně platí hygienická pravidla (viz Informace k provozu školy od 12. 4. 2021). Žáci jsou povinni nosit ochranu úst (chirurgická rouška, respirátor).

Informace k provozu školy 12.4.2021

Informace k provozu školy 12.4.2021 - zde

Informace k provozu ŠD 12.4.2021 - zde

Testování žáků - zde

Ředitel školy

Mgr. Petra Šišková
352 324 053
petra.siskova@2zs-sokolov.cz

Zástupce ředitele

Mgr. Hana Flenerová
352 324 054
hana.flenerova@2zs-sokolov.cz

Školní jídelna

Veronika Petříková
352 324 067
2.vydejna@seznam.cz

Školní družina

Barbora Malá
352 324 056
barbora.mala@2zs-sokolov.cz