Novou formu třídních schůzek budeme realizovat poprvé 24. dubna. Starý model hromadného předávání informací, o nichž jsou zákonní zástupci již většinou dopředu informováni, se ukazuje jako málo efektivní. Rodič se na klasických třídních schůzkách většinou nedozví nic konkrétního o svém dítěti, o jeho pokroku, o tom, co se mu daří, co méně. Rozhodli jsme se proto, že je na čase toto změnit. Dne 24. dubna bude vyhlášeno ředitelské volno (školní družina bude v provozu) a rodiče se svými dětmi budou ve vybraný čas přicházet na tzv. tripartity (nebo triády, chcete-li). Povídat si budou s třídním učitelem (a případně asistentem) právě o tom, co se dítěti konkrétně ve škole daří, co méně, jak se ve škole cítí, v čem případně potřebují podpořit apod. Pedagogický sbor se na tripartity v průběhu ledna až března poctivě připravoval (a dále připravuje), protože vše nové je třeba si zažít a zkusit. Skvělou průvodkyní nám v přípravě byla paní Mgr. Petra Kučerová, speciální pedagožka ze 6. ZŠ Cheb, která nás s fungováním tripartit seznámila a pak v menších skupinách tripartity simulovala. Připravujeme se tedy na to, jak reagovat, jak klást otevřené otázky, jak zajistit, aby tripartita byla opravdu efektivní a aby mluvil co nejvíce žák. Doufáme, že tato setkání přispějí k dalšímu rozvíjení spolupráce mezi školou a rodinou, že budou pro všechny strany přínosem a na ty příští se budou všichni těšit.
Fotogalerie z akce
https://drive.google.com/drive/folders/1dLatqzaf9zwldvcq3iMYq3PnY-576_JD?usp=sharing