DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

 

Vysvědčení bude dne 26. 6. 2020 vydáváno v běžném režimu,

tzn. 1. vyučovací hodinu (od 8.00 do 8.45).

 

 

AKTUALIZACE : Pro nezájem (účast potvrdilo pouze 8 žáků) focení třídy neproběhne !

2. třídnická hodina proběhne v týdnu od 15.6. - 19.6. za účelem společného focení třídy. Fotit se bude pouze třída jako celek, ne skupinky žáků !

Potřebuji od Vás vědět, zda máte o focení zájem. Pokud by byl zájem malý, bude focení třídy zrušeno.

Pošlete mně info na email, zda máte zájem o focení Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

 

Učivo v době karantény COVID-19

 

FRAUS:

https://www.fraus.cz/cs/ucenidoma

www.skolasnadhledem.cz

DIDAKTA:

Přístupové kódy na www.didakta.cz pro naši školu:
Login: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Heslo: 46XX

NOVÁ ŠKOLA:

https://www.nns.cz/blog/

https://www.nns.cz/…/pomoc-s-domaci-vyukou-zaku-miuc-a-vy…/…

SCIO:

ttps://www.scio.cz/pro-deti-a-rodice/procvicovaci-testy.asp

 

 

MATEMATIKA

V průběhu karantény procvičovat výrazy (uč. str. 111) a používání vzorců pro úpravu výrazů (uč. str. 112 - str.115). Opakování učiva (uč. str. 116) - Provádějte kontrolu výsledků viz učebnice.

DOPORUČUJI VYUŽÍVAT ONLINE SBÍRKU ÚLOH  - zde

A jelikož příští rok budete dělat přijímací zkoušky doporučuji Vám procvičovat témata jako je : Pythagorova věta , řešení úloh s využitím Pythagorovy věty ; Obrazce - obsah a obvod, Hranoly - povrch a objem; Racionální čísla - početní operace; Mocniny a odmocniny - početní operace. Témata naleznete ve sbírce úloh - MÁTE DOMA !

sbirka8

 

 

8.6. - 15.6.

Klasifikace je k dnešnímu dni uzavřena. Do celkového hodnocení jsem započítal i vaši zaslanou domácí přípravu. Pro tento týden dávám dalších 8 příkladů. Kdo bude chtít může poslat ke kontrole.

 

1)Určete obsah kruhu, který je a) vepsán, b) opsán čtverci o straně 6,32 cm.
a)31,35 cm², b) 62,71 cm²

2)Rozdíl výšek mezi místy A a B železniční trati je 38,5 m, jejich vodorovná vzdálenost je 3,5 km. Určete stoupání trati v promile.
11 promile

3)Týdenní plán (tj. 5 směn) jedné dílny, kde pracuje 48 zaměstnanců, činil 720 výrobků. Od středy do konce týdne chyběly v dílně pro onemocnění chřipkou tři osminy zaměstnanců. Kolik výrobků dílna v tomto týdnu vyrobila a na kolik procent splnila týdenní plán?
558 výrobků; 77,5 %

4)Šířka obdélníku je 65 % jeho délky. Obvod obdélníku je 132 cm. Určete rozměry obdélníku.
40cm, 26cm

5)Vypočtěte délku úhlopříčky rovnoramenného lichoběžníku, má-li základny 9 cm a 5 cm a výšku 3 cm.
7,6cm

6) Kruhový záhon o průměru 10 m se má osázet begóniemi. Na jednu sazenici je zapotřebí 2 dm2. 1g semena má 5 000 zrn, jejichž klíčivost je 85 %. Pěstební odpad od výsevu do výsadby je 20 % z klíčících rostlin. Určete hmotnost semen (v desetinách gramů), která se musí vyset, aby bylo zajištěno osázení květinového záhonu.
1,2 g

7)Skleněná nádrž má tvar kvádru o rozměrech dna 24 cm a 12 cm. Výška vody v nádrži je 20 cm. Vypočtěte objem tělesa, které se do vody potopilo, jestliže voda stoupla o 3 cm.
864 cm3

8)3,5 cm na mapě představuje 7 km ve skutečnosti. Určete měřítko této mapy.
1:200000

 

1.6. - 8.6.

Opět všem děkuji za zaslané úkoly (vaše domácí příprava k přijímacím zkouškám). Jsem rád, že pracujete. Každý, kdo pravidelně posílal (více než 70 procent všech zadaných prací) bude započítáno do známky na vysvědčení. Proto posílejte i v červnu.

 

Úkoly pro tento týden. 

U příkladů budou náčrtky a uveden postup řešení !

1) Vypočtěte, kolik procent je 3600 cm³ ze 120 litrů.
3%

2) Zmenšením neznámého čísla o 28,5% dostaneme číslo 243,1. Určete neznámé číslo.
340

3) Vypočítejte třetinu obvodu obdélníku, který má jednu stranu délky 12 m a úhlopříčku délky 13 m.
11,33 m

4) V rovnoramenném trojúhelníku je základna o 3,5 cm kratší než rameno. Obvod trojúhelníku je 58 cm. Vypočítejte délky stran tohoto trojúhelníku.
20,5 cm; 20,5 cm; 17 cm

5) Podstava kolmého hranolu je rovnoramenný trojúhelník, jehož základna je 10 cm a rameno 13 cm. Výška hranolu je trojnásobek výšky podstavného trojúhelníku na jeho základnu. Vypočtěte povrch tohoto hranolu.
1 416 cm2

6) Silniční násep má příčný řez tvaru rovnoramenného lichoběžníku o základnách 10 m a 16 m, ramena délky 5 m. Kolik metrů krychlových zeminy je v náspu o délce 400 m?
20 800 m3

7) Plán má měřítko 1 : 2 500. Určete v centimetrech rozměry, které bude mít na tomto plánu pole o délce 310 m a šířce 182,5 m.
12,4 cm a 7,3 cm

8)Rozhlasový přijímač, jehož původní cena byla 2200 Kč, byl po technickém zdokonalení zdražen o 20 %. Později byl o 15 % z nové ceny zlevněn. Jaká byla jeho konečná cena?
2244 Kč

  

     

ANGLICKÝ JAZYK 

2.6.

1) Přídavná jména

- poslechněte a projděte článek: https://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/course/lower-intermediate/unit-6/session-1/activity-3 - české shrnutí viz níže
- projděte slovní zásobu v PS, oddíl 4C
- učebnice str. 48 – pročtěte cvičení 1 a zkuste zjistit rozdíl mezi koncovkou -ed a -ing u přídavných jmen; pokračujte cvičením 2 a 3
- nakonec si zkuste kvíz – na straně 67 dole máte bodové ohodnocení jednotlivých odpovědí a ve cv 4, kam spadáte; skóre: 0-4 pessimist, 5-9 realist, 10-14 optimist
- cvičení najdete v PS 38-39 (řešení na Edmodo)
• PS str. 39, cv. 5 – přídavná jména mají své pořadí, zde máte uvedeno základní:
a big, red, hot ball; long brown hair – velikost, teplota, barva
 
                         Přídavná jména zakončená na -ed a -ing
Jennifer is bored because her job is boring. – tady se jedná o znuděnou Jennifer, která má nudnou práci
                                                        x
John is boring, he always talks about his job. – John je nudný.
 
bored – describes feelings; I feel relaxed/annoyed/surprised/disappointed…
boring – describes things and events; The noise outside is annoying. Our trip was really exciting. The situation was very embarrassing.
 
2) příčestí přítomné
- oddíl 4B, str. 46 v učebnici – přečtěte článek zkuste doplnit cvičení 3; teorie je sepsána níže
- PS str. 36-37
                                      Příčestí přítomné
There is a taxi waiting for you (Je tam taxi čekající na tebe). I see a girl rollerblading (Vidím bruslící dívku). There is a bird eating some seeds.  
- česky bychom řekli spíše – Je tam taxi, které na tebe čeká. Vidím dívku, která bruslí. Je tam pták, který jí semínka. atd., nicméně pro angličtinu je přirozené použít příčestí
- v našem případě slouží příčestí ke spojení dvou vět do jedné:
There is a taxi. It’s waiting for you. x There is a taxi waiting for you.
I see a girl. She is rollerblading. x I see a girl rollerblading.

There is a bird. It’s eating some seeds. x There is a bird eating some seeds.

22.5.

  1. Popis osob - opakování: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/beginner-vocabulary/appearance
  2. užitečná slovíčka k tématu charakter s výslovností (vyberte si užitečná pro vás): https://www.helpforenglish.cz/article/2006072367-character a test: https://www.helpforenglish.cz/article/2007121902-people-s-character-vocabulary-test
  3. popis vzhledu – slovíčka s výslovností (opět - vyberte si užitečná pro vás): https://www.helpforenglish.cz/article/2006072324-describing-people
  4. oblečení, zopakování - přídavná jména/adjectives x příslovce/adverbs (smart – vkusný, ptám se „jaký/é/á“? x smartly – vkusně, ptám se „jak“?) – poslech se slovní zásobou: https://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/course/lower-intermediate/unit-2/session-1/activity-3
  5. Úkol – popis osoby (vzhled a charakter, koníčky, oblečení), rozsah min. 80 slov, nezapomeňte napsat, proč jste si dotyčnou osobu vybrali, odevzdání do 28. 5. Vzor – projděte a zkuste si cvičení: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/writing/intermediate-b1-writing/someone-i-admire

 

12.5.

1) Pozvánky – všechny, které jsem obdržela, kritéria splnily

2) nové téma: lekce 3B

Rady a varování

- advice = rada (nepočitatelné – nemá množné číslo a nelze zde použít člen neurčitý): give someone advice – poradit někomu; take your advice – řídit se tvou radou – výslovnost a použití viz https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/advice

Projděte si slovní zásobu 3B na str. 82 v PS, pročtěte článek v učebnici na straně 34, pak zkuste cvičení 5 ze strany 35 a v PS na str. 26 (řešení uloženo na Edmodo)

Gramatika - shrnutí:

- If you want to give advice, you use: should /šud/ – měl bys

- If you want to talk about things that can happen: might /mait/ – mohl/o by

should/might + verb (infinitive) – You should brush your teeth every day. Something might happen.

examples:

It’s very hot outside, the sun is shining. You should take a hat. You might get sunburnt (spálit se).

You should be more careful and look around. You might fall down the stairs.

3) poslech – rady: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/intermediate-b1-listening/advice-exams

4) Macbeth – literatura: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/literature-uk/shakespeare-macbeth

 

DÉJEPIS 

1.6.

www.uschovna.cz/zasilka/YUHGCKBT2Z2C8BU6-YZM

textová podoba :

2, východní fronta – byly boje na území Ruska.

Carem v Rusku byl Mikuláš II.- za jeho vlády byl v armádě chaos, neschopní velitelé, špatná výzbroj, problémy se zásobováním, do jeho vladaření zasahoval Rasputin.

Dú: zjisti si nějaké informace o Rasputinovi.

Car byl svržen a nastolena prozatimní vláda, která chtěla pokračovat ve válce do vítězného konce.

Proti tomu se postavili bolševici v čele s Vladimírem Iljičem Leninem, vlastním jménem Uljanovem. Ti chtěli z války vystoupit a nastolit sověty- vládu lidu.

Došlo k občanské válce – říjnové revoluci. Výsledkem bylo vítězství bolševické strany vedené Leninen a vystoupení z války 3.3. 1918

Předím byly vydány dva dekrety : O válce – že vystupují z války bez nároků na poválené dělení světa.

O půdě – půda šlechty rozdána rolníkům

Prezentace o zabití rodiny Mikuláše II.

https://www.youtube.com/watch?v=ZJLJpS3aHtA

Dohoda byla oslabena o Rusko, které z války vystoupilo.

 

ČESKÝ JAZYK

 

1.6.
Souvětí

2) zkuste si zhlédnout výukové video o rozboru souvětí  https://www.youtube.com/watch?v=RpFCtzKCyBc

 
4) Z učebnice na str. 79/4 se pokuste vytvořit souvětí podle zadaných schémat a pošlete ke kontrole.
Těším se MZ
 

 

OPAKOVÁNÍ VĚTNÉ ČLENY – se zpětnou vazbou na stránkách

https://www.umimecesky.cz/cviceni-vetne-cleny

https://www.mojecestina.cz/vetne-cleny

https://www.pravopisne.cz/category/vetne-rozbory/skladba-vet-syntax/vetne-cleny/

https://www.skolasnadhledem.cz/

http://www.ucirna.cz/cestina/cvicebnice_vetne_cleny.php

23. 3. Můžeš si také vytisknout a vlepit do ŠS 1 tahák:

http://www.kaminet.cz/ces/veta/0test.php

TEORIE: file://srv-file-01.weyland.group/Userdaten$/pzm/Downloads/postup-urcovani-vetnych-clenupp1.pdf

https://www.pravopiscesky.cz/vetne-cleny-prehled-pra-1137-8157.html

Postupuj po dílčích krůčcích, nespěchej, toto učivo je k trénování do poloviny dubna

PROCVIČOVÁNÍ DRUHŮ VEDLEJŠÍCH VĚT

https://skolaposkole.cz/cesky-jazyk/vetny-rozbor/vedlejsi-vety

https://www.umimecesky.cz/cviceni-typy-vedlejsich-vet#kotva-cviceni

https://www.pravopisne.cz/typ-cviceni/kviz-test/

http://www.testpark.cz/testy/cesky-jazyk/vedlejsi-vety-1670

https://testi.cz/testy/cestina/vedlejsi-vety/

V UČEBNICI jsou VV zpracovány na s. 51 - UMĚT DRUHY, OTÁZKY

PROCVIČUJ NA S. -52 -53 V PS vypracuj s. /e2, g1, s. 17/ g2, g3, g4, 1,2,3

odkaz na řešení: 
25. 3. Zde naleznete správné řešení úloh z PS s. 16-17 www.uschovna.cz/zasilka/WNZ573R9S9DZUTXM-PN5

  

LITERATURA:

ČD

Elektronicky je také možné zpracovat zápis do čten. deníku a odeslat. Při zápisu nezapomeň na čtenářský prožitek. Nemysli jen na to, co autor napsal, ale na své dojmy a pocity. Využij začátky vět:

Ohromilo mě… Potěšilo… Zarazilo…. Zaujalo mě… Překvapilo…. Potěšilo......Všiml jsem si,… Zajímalo by mě…. Nerozuměl jsem… Teď rozumím tomu, proč.......Připomnělo mi to situaci,…Tato část příběhu….. Napadá mě… Zasmál jsem se, když… Bál jsem se o… Řekl bych, že by se příběh mohl vyvíjet takto....Zajímavé slovo/myšlenka/věta......Nikdy bych.....

OSVÍCENSTVÍ podívejte se na odkaz, zopakujte si:

https://www.youtube.com/results?search_query=byl+jednou+jeden+%C4%8Dlov%C4%9Bk+osv%C3%ADcenstv%C3%AD

NĚMECKÝ JAZYK  (p. Zímová):
 
1.6.
Zkuste si vypracovat PL k tématu oblékání a pošlete: www.uschovna.cz/zasilka/YW5YZZMF5ZB8PNG8-UME
 
25. 5.  
S pomocí slovníku (můžeš použít na www.seznam.cz)  si připrav slovní zásobu (k tématu OBLEČENÍ), která je zpracovaná do křížovky. Poté odpověz na otázku celou větou. Vypracovaný list pošli ke kontrole. www.uschovna.cz/zasilka/YNA3KNH2Y43C7SYE-LXA

 

 

NĚMECKÝ JAZYK (p. Kučerová)

Třída 8. B/2, 8. C/2

Napiš článek do časopisu pro mládež na téma - Neplánované prázdniny.

V textu zmiň následující body:

• termín, počasí

• průběh dne, činnosti

• stravování

• oblečení

Použij slovní zásobu z okruhů :

• rodina a škola

• koníčky

• kultura

• jídlo a nápoje

• oblečení

Rozsah : cca 100 slov

Text pošli na adresu : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

HUDEBNÍ VÝCHOVA

1.6. - 20.6.

www.uschovna.cz/zasilka/YVSWG98N2WELBZ7F-4D5

 

 
VÝTVARNÁ VÝCHOVA
 
20. 4. 
Maluj, kresli, foť, vyráběj -  cokoliv, co ti udělá radost.
Svou práci mi můžeš zaslat na můj email. 
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

 VV JanMatysek8c

Autor : Honza Matyšek

benda obrazek

Autor : Karel Benda

 

ČOZ 

12.6. ženská rozmnožovací soustava
 
1.6. - 5.6. ČOZ - Mužská rozmnožovací soustava 
 
25.5. - 29.5. Čich, chuť, hmat + řešení
 
22.5. opakování
 
8.5. - 15.5.  Sluchové ústrojí
1.5. - 8.5.

27.4. - 1.5. Řešení kožní + Zraková soustava

 
20.4. -27.4
 
14.4. - 17.4.

6.4. - 10.4. Kožní soustava + řešení

 

ČOZ - opakujeme živiny, metabolismus. Shlédněte video - Nezkreslená věda na Youtube.com

 

 

 

CHEMIE 

15.6.

Poslední zadání!! Prázdniny jsou skoro tady, ale kdo si chce udržet informace, musí trochu mozek namáhat. Vaším posledním úkolem je projít si on-line testy. Budu ráda, když mi napíšete skóre prvního pokusu (kolik % jste získali bez dívání).

Pak si je postupně projděte kolikrát bude třeba na 100%. Všechny tyto testíky zkoušejí znalosti, které budeme hned v září potřebovat. Tak vydržte a vyzkoušejte si je, nevím, jestli budou přes prázdniny přístupné.

Děkuji všem, kteří poctivě pracovali a přeji krásné prázdniny.

Částicové složení látek  https://www.skolasnadhledem.cz/game/1776

Kyseliny a zásady https://www.skolasnadhledem.cz/game/1817

Halogenidyhttps://www.skolasnadhledem.cz/game/1806

Kyslíkaté kyseliny – vyber správné odpovědi https://www.skolasnadhledem.cz/game/1813

 

8.6.

Zkuste si krátké testíky na nekovy, polokovy, kovy. Nevadí, když něco bude pro Vás nové a nebudete vědět. Testy si můžete pustit opakovaně až dosáhnete 100%. U některých otázek je více odpovědí správně.

Nekovyhttps://www.skolasnadhledem.cz/game/1835

Polokovyhttps://www.skolasnadhledem.cz/game/1799

Kovyhttps://www.skolasnadhledem.cz/game/1804

 

2.6.

Zadání č.12 – Významné kovy– pročtěte si a udělejte zápisky (nalepte do sešitu) učivo o významných kovech.

Odkaz na materiál zde: www.uschovna.cz/zasilka/YXJ7I34GLN879YIM-3WI

Kdo ještě neposlal – pište odpovědi k polokovům ať si v sešitě opravíte.

Zadání č. 11 – Polokovy – než se vrátíme detailně ke kovům, projděte si učivo v učebnici na stránkách 64 -67 a zopakujte si vlastnosti POLOKOVŮ. Vaším úkolem bude si vypsat do sešitu alespoň 3 polokovy a ke každému jeho 1 – 2 vlastnosti (použití) a zodpovědět otázku dole na str. 66. Stačí mi poslat scan sešitu.

Kdo má možnost, podívejte se: na YouTube zadejte : 8. třída (Ch, 31)  - Polokovy (Mgr. P.Curko)

!! Možnost skype individuální hodiny!! Pište na čase se domluvíme. Nabízím všem zájemcům 10 -20 min. hodinu povídání o chemii, cokoli, co chcete probrat  nebo procvičím já s Vámi. Nebudu Vás zkoušet, budeme si pouze povídat a vysvětlovat. Zájemci pište na mail co nejdříve, napíši Vám čas a volací jméno..

 

 

RUSKÝ JAZYK

https://www.youtube.com/watch?v=Q-wV52Qs8uc

https://www.youtube.com/watch?v=jTms10H8WgE

 

Počasí- pagóda

Kakája sivódňja pagóda? - Jaké je dnes počasí?

Sivódňja charóšaja pagóda. -Dnes je pěkně.

Sivódňja plachája pagóda. - Dnes je ošklivě.

Kakája búdět záftra pagóda? - jak bude zítra?

Záftra búdět charóšaja pagóda…..Zítra bude pěkně…

svjétit sólnce. - svítí slunce

iďjot dožď´- prší

iďjot sněg – sněží

Na úlice iďjot dožď.- Venku prší

Na úlice 30 grádusof – venku je 30 stupňů

Na úlice 10 grádusof níže nuljá. - Venku je deset stupňů pod nulou.

Napište si do slovníčku tuto fonetickou podobu a naučte se vazby. Je to 12 základních vazeb o počasí.

 

ZEMĚPIS 

12.6. - Jihomoravský a Olomoucký kraj
řešení Jihočeského kraje 
 
1.6. - 5.6. Jihočeský kraj
 
25.5. -29.5. Královéhradecký a Pardubický kraj + řešení
 
22.5.  OPAKOVÁNÍ
 

FYZIKA  

8.6. - konec školního roku

Tvým úkolem si bude zopakovat téma PRÁCE a VÝKON. Probírali jste minulý školní rok.

Prezenrtace - práce : zde

Prezentace - výkon : zde

Video : zde

Příklady k procvičení - zde

26.5. -7.6.

Do konce školního roku nám zbývá 1 měsíc. V této době je v předmětu fyzika naplánováno opakování. Tvým úkolem bude si opakovat téma TLAK, TLAKOVÁ SÍLA . Připomínám, probírali jste minulý školní rok. 

Kdo nemá sešit z minulého roku. Zde najde opakování a odpovědi na dobrovolný úkol.....

https://www.slideserve.com/amato/tlakov-s-la-tlak

Video :

https://www.youtube.com/watch?v=k5m6PogTWsg

 

Dobrovolný domácí úkol - tlak

1.Obsah obou chodidel člověka je 350 cm2, jeho hmotnost je 70 kg. Jak velký tlak způsobuje tento člověk na podložku, stojí-li na obou nohou? Převeď na kPa.

2.Tank o hmotnosti 45 tun má plošný obsah stykových ploch pásů 9 m2. Jaký tlak vyvolá tank na zem? Převeď na kPa.

3.
Převeď:

5 kg (g)      892 Pa (hPa)      0,68 MPa (kPa)
70 kPa (Pa)      0,08 kPa (Pa)      30 kg (g)
35 N (kN)      500 g (kg)      5 t (kg)
800 Pa (kPa)       3 km (m)       0,214 hPa (Pa)

4.Jak můžeme tlak zmenšit? Uveď 2 možnosti.

5.Uveď konkrétní příklad, kdy zmenšením obsahu stykové plochy zvětšíme tlak.

 

12.5. -26.5.

Pokud jste si přečetli minulý týden kapitolu REZISTORY A JEJICH ZAPOJENÍ, tak doporučuji ještě zhlédnout níže uvedená videa, kde je vysvětleno, jaké zákony fungují v elektrickém obvodu při zapojení rezistorů.

 

Dobrovolný úkol. Kdo mně pošle řešení, budu brát do celkového hodnocení z předmětu fyzika.

Zkus sám/sama vyřešit tyto příklady. U příkladů bude udělán náčrtek a výpočet.

1) Rezistory o odporech 100 Ω a 200 Ω jsou zapojeny za sebou. Napětí na zdroji je 30 V. Vypočítej celkový odpor, proud procházející obvodem, napětí na prvním rezistoru a druhém rezistoru.

2) Rezistor (1) s odporem 100 Ω a rezistor (2) s odporem 400 Ω jsou spojeny vedle sebe. Mezi svorkami rezistorů je napětí 80 V.

Vypočítej I1, I2, I, R.

 

VIDEA :

Elektrický obvod

https://www.youtube.com/watch?v=Bj5AIFADqf4

Seriové zapojení rezistorů v elektrickém obvodu

https://www.youtube.com/watch?v=IvCziaHKppY&t=441s

Paralelní zapojení rezistorů v elektrickém obvodu

https://www.youtube.com/watch?v=k-q8I9x7PnQ

 

Elektrické obvody

https://onlineschool.cz/fyzika/zapojovani-rezistoru/

 

4.5. - 11.5. 

Tvým úkolem bude si přečíst v učebnici (Fyzika IV) kapitolu REZISTORY A JEJICH ZAPOJOVÁNÍ - str. 20 až str. 22 a udělat si výpisky do sešitu. 

29.4. - 4.5.

Tvým úkolem bude si přečíst v učebnici (Fyzika IV) kapitolu ELEKTRICKÝ ODPOR (také el. odpor vodiče)- str. 17 až str. 19 a udělat si výpisky do sešitu.

https://www.youtube.com/watch?v=372IzAY80zc

https://www.youtube.com/watch?v=PM-I63PiBuQ

21.4. - 28.4

Tvým úkolem bude si přečíst v učebnici (Fyzika IV) kapitolu ELEKTRICKÝ PROUD - str. 13 až str. 16 a udělat si výpisky do sešitu.

https://www.youtube.com/watch?v=5k5bodVrLrQ

6.4 - 19.4.

Tvým úkolem bude si přečíst v učebnici (Fyzika IV) kapitolu ELEKTRICKÉ POLE - str. 9 až str. 10 a udělat si výpisky do sešitu.

 Doporučuji kouknout na tato video : https://www.youtube.com/watch?v=WdiWcJKoN0U 

30.3. - 5.4.

Tvým úkolem bude si přečíst v učebnici (Fyzika IV) kapitolu MĚŘENÍ EL. NÁBOJE - str. 7 až str. 8 a udělat si výpisky do sešitu. 

23.3. - 30.3.

Tvým úkolem bude si přečíst v učebnici (Fyzika IV) kapitolu ELEKTROVÁNÍ TÉLES - str. 2 až str. 6 a udělat si výpisky do sešitu.

Doporučuji kouknout na tato videa : https://www.youtube.com/watch?v=mssa67rK9Js

 

 

HUDEBNÍ VÝCHOVA

PÍSNĚ:

1) TOUHA https://www.youtube.com/watch?v=ueRNQZb7LaM

2) HŘÍŠNÁ TĚLA KŘÍDLA MOTÝLÍ https://www.youtube.com/watch?v=Ra6xkNT4eCQ

3) SRDCE NEHASNOU https://www.youtube.com/watch?v=ymnlmwakOPY

Filmový muzikál: KVASKA https://www.youtube.com/watch?v=fhzrPfVE8Ug

 

 

OMLOUVÁNÍ ŽÁKŮ

Nemůže-li se žák zúčastnit vyučování z důvodů, které nemohl předem předvídat, je zákonný zástupce nezletilého žáka povinen DOLOŽIT do 3 KALENDÁŘNÍCH dnů od POČÁTKU nepřítomnosti důvody nepřítomnosti a to tím, že ho osobně omluví u třídního učitele, zatelefonuje třídnímu učiteli nebo omluvenku doručí na e-mailovou adresu třídního učitele (informace jsou zveřejněny v žákovské knížce) nebo zatelefonuje na číslo 352 324 050 do kanceláře školy.

 

 

Stmelovací kurz Odyssea - říjen 2017

 

 

stmelovaci kurz D

stmelovaci kurz C

stmelovaci kurz B

stmelovaci kurz A

Exkurze Čerrnošín - září 2017

 

cernosin2017